BHAD BHABIE feat. Tory Lanez "Babyface Savage" (Official Music Video) | Danielle Bregoli

Ajoutée 10 janv. 2019
Stream "Babyface Savage" feat. Tory Lanez now at Atlantic.lnk.to/BabyfaceSavageAY 👼🗜⚔️
My debut mixtape "15" OUT NOW 👉atlantic.lnk.to/15ID ! 📀
🐕 Watch “Gucci Flip Flop Remix” feat. Snoop Dogg & Plies 👉 fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-Phh6U8ezy-4.html
🔊 Stream “Gucci Flip Flop REMIX” feat. Snoop Dogg & Plies ⏯ Atlantic.lnk.to/GucciFlipFlopsRemixID
⚙️Geek'd up💰music video 🚔 feat. Lil Baby 👉 fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-66h5dGoQ1IU.html
🥇WaTch “Yung And Bhad” feat. City Girls (Official Audio) ➡️ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-uzWbo-F09RE.html
👂🏻StrEam "Yung And Bhad" feat. City Girls⏯ Atlantic.lnk.to/yungandbhadID
❶❺ StReAm "15 (INTRO)" freestyle 👉fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-yN5Gmwrly5o.html
👀 WaTcH “Trust Me” music video ➡️ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-459G-8RtOa4.html
🤫 “Trust Me” lyric video ⏯ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-8Opipibemf8.html
❓Stream ”Trust Me” ➡️ Atlantic.lnk.to/trustmeID
🔥 “Gucci Flip Flops” music video ⏯ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-tsp7IOr7Q9A.html
⛵️StReAm ”Gucci Flip Flops” ⏯ Atlantic.lnk.to/gucciflipflops
👋🏻 🐩HI BICH REMIX ➡️ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-M1fKcktiPuk.html
👜STREAM "Hi Bich Remix" ➡️ Atlantic.lnk.to/HiBichRemix
🚙BOTH OF EM music video ➡️ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-G4MtkhJehhk.html
🚓STREAM "Both Of Em"➡️ atlantic.lnk.to/BothOfEm
👯‍♀️I GOT IT music video ➡️ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-WlZu4RmD_oU.html
💵STREAM "I Got It" ➡️ lnk.to/IGotIt
🏆"MAMA DON'T WORRY" MUSIC VIDEO➡️
fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-Ku-WC1EaPXI.html
🖤 STREAM "Mama Don't Worry (Still Ain't Dirty") ➡️ lnk.to/MamaDontWorry
👋🏻Hi Bich / Whachu Know music video ➡️ fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-1NyMSWqIJDQ.html
🚨STREAM "Hi Bich" ➡️ Atlantic.lnk.to/hibich 🖤💀🎤🔥
🔥STREAM "Whachu Know" ➡️ Atlantic.lnk.to/whachuknow
↘️➡️FOLLOW BHAD BHABIE ⬅️↖️
bhadbhabie.com/
MERCH - bhadgoods.com
Instagram- instagram.com/bhadbhabie
Twitter- twitter.com/BhadBhabie
Facebook- facebook.com/realbhadbhabie/
FR-tv- Atlantic.lnk.to/BhadBhabieSubscribe
Snapchat- drop.lk/BhadBhabieSnap
Spotify - open.spotify.com/artist/7DuTB6wdzqFJGFLSH17k8e?si=9zwVLVKsTIyWIcfAZyjJdw
Soundcloud- soundcloud.com/bhadbhabie

Commentaires

  • jokes aside this track is fuckin hard

  • The styling though... Fkkk

  • yo what kind of lights were those? those shits are sick and i need em

  • i like the music

  • the only female rapper i respect

  • The beat dropped harder then my grades

  • this was published on my birthday

  • The memes

  • Bhad Bhabie is underrated

  • Ok but this is actually fcking good

  • this song fire

  • the purge mask NICE

  • Damn sis is rapping good better than other rappers you can also understand what shes saying:)

  • At least she can sing. DUHHH

  • ♥️♥️♥️♥️♥️

  • She raps faster than my internet

  • So Tory Wrote The Whole Song??

  • Cutter: how many cuts you want Bhad bhabie: yes

  • she been 16 for like 5 yrs lmao

  • Tory always carries people he colabs with in every rap song

  • This song is acctually fire

  • Love you😘😜😘😘😘😘😘

  • Why does Tory sound like Kendrick Lamar😭😭

  • I never heard her song before... everyones hateing so I thought it was trash but this slaps harder than my sister when shes mad

  • Tory made this 99% better

  • Holy fuck you are DAMN GREAT. and normally I don't like rap but I like this s lot, mad respect danielle

  • 28m OMG! Very very good!

  • dayummmmmmmm danielle whoooooo sick song and it’s hard as hell hard beat too and sick music video

  • This is lit? Musics gone to a new low smh

  • bought "songs" from same vending machine as shanel westkoast LAME ASS WHOES

  • This is the that talks about nicki? Girl, you're nicki son.

  • YO GO GURL

  • 😝😝😝🤙🤙🤙🤙 Lit

  • Тик ток здесь?❤

  • She’s 15 😱

  • 不能再没有

  • 太渴望能上网吗……为🆚说不出口鹅的 素日万元以上包邮

  • Kidz bop in da hood be like

  • TikTok brought me here. lol. I was finding this song.

  • Yes.

  • I’m not a fan of her, but I even have to admin this ain’t that bad...

  • My personal opinion this is the best song she made...my opinion tho🔥🔥🔥💯

  • This song is harder than my science and math homework

  • What a queen let’s be real as much as you might hate her this is good shit

  • Yass Queen👑👸👑👑

  • How did she get famous? Oh yah I remember she was a little bitch to her mom and so her mom put her on Dr Phil hoping to get her some well needed help😂😂😂😕

  • Me:forgets whoa Vickey ShE hAs MusIC HeRs Is Bad AF Me:DanEiELl IsDA BeST !!!!

  • Underrated like if u agree💙

  • You can hate her all you want but her songs are always so bomb and catchy 🔫🐍I mean she talented 🔥🔥🔥🔥

  • 💗

  • Repeat after me: This song is too underrated This song is too underrated This song is too underrated

  • Who ever listens to this willingly has terrible taste in music

  • Omggg that is my fav music!! Love u bitxchhh🥰

  • This video reminds me of the movie Alien Bhabie gotta be the Alien

  • So we’re just gonna ignore the fact that Tory bodied this

  • I love this song

  • She may have been a little shit as a kid but this is actually decent. I wouldn’t pay for it or let my kids listen to it. But good on her. Grinding

  • You can't tell me this beat not straight outta fortnite...

  • Epilepsy warning ⚠️