Game of Thrones X Bud Light | Official Super Bowl LIII Ad | Extended Version | HBO

Ajoutée 4 févr. 2019
The Bud Knight’s watch has ended. What will you do #ForTheThrone?
Watch an extended version of the official Game of Thrones X Bud Light Super Bowl LIII ad.

Commentaires

  • Bud knight played by Sean Bean

  • Bud knight fucking dies.

  • Best super bowl ad ever

  • Fuck Joffrey. This video had nothing to do with Joffrey, but still. That kid was a little shit.

  • And did he call his steed peanut? Roflmao!

  • missed opportunity for the "Coors Knight"

  • The only enjoyable moment from the last super bowl.

  • Ah wtf is this lmao

  • The Bud Knight lives!

  • 🗻🗻🗻🗻vs 🍺🍺🍺🍺

  • As soon as I heard Rains of Castamere I knew shot was gonna go down

  • Rains of castamere so lit

  • Remember people never drink and joust.

  • Now why cant this REALLY happen to Bud Lite?

  • WTF

  • Bud Knight is now croaking with the frogs. (Bud-WIse-Errrrrr)

  • 0:59 my PTSD..

  • If bud light is the only "beer" the royalty of westeros have to drink, I can understand why the place is such a terrible mess.

  • Fuck Coors

  • ....This ending was pretty dark

  • Best. Commercial. Ever.... maybe; still like the old lady asking “Where’s the beef?”🤣🤣🤣

  • :29 hahahahahaa!! Reynes of Castamere!

  • I can’t believe that people didn’t get that Drogon fried The Mountain and Bud Knight’s head wasn’t crushed.

  • piss

  • Fools, thinking the Bud Knight can even die.

  • This was a weird beer commercial

  • I guess The Mountain prefers Coors.

  • The red witch priestess chick brings him back to life !!!!!!!!

  • For a minute there i thought the bud knight was the prince that was promised. Shows what i know.

  • The Mountain crushed Bud Light Knight's head like an empty can.

  • Holy f__k, they killed off Bud Knight!? What kind of sick commercial is this!?

  • What nonsense shit

  • Wtf? Did they just kill their own champion?!

  • I didn’t know Game of Thrones took place in the Bud Knight universe

  • Don't drink and knight

  • Search for keywords on youtube My brothers wife is very lonely

  • Search for keywords on youtube Mother and uncle clean the stairs

  • Hahahha what haven??

  • you can't kill an already dead man, Gregor Clegane can't die, he literally is immortal and can't feel pain

  • I wonder if secretly the night king was riding that dragon and felt like killing people?

  • Oh God, You know you're fu%$ when even ads likes this get you excited jajajaja

  • *_"Winter had came for Bud Knight."_*

  • what happened to the other dragon?

  • RIP Bud Light

  • Who else thought beer would come out of that guy’s head?

  • clegane and superbowl? cleganebowl confirmed

  • CLEGANEBOWL CONFIRMED

  • لو هيج من الموسم لأول يخلص 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ...Stop Reminding me of Oberyn... ffs :/

  • So I hear season 7 was cut short because of a large portion of the budget being used for the cgi and effects, yet they can make this lol

  • Bud Light always tasted like water to me. Then again what can you expect when a malt beverage is brewed with Rice. I drink Miller Lite because it tastes great and is less filling. The only reason that anyone I know drinks Bud Light is because it's cheap.

  • Bc The Mountain drinks Coors...Cold as the Rockies

  • I love Game of Thrones.

  • Great.

  • He’s my favorite Knight (and Meta Knight) I want him to come back so bad😭😭😭

  • Hi

  • aw snap he burned the beer too

  • I never knew this was game of thrones

  • Best commercial ever!!!!!

  • Bud light knight looks like shovel knight without horns

  • What was this?

  • Bud Light knight should have gotten up at the end, "I'm alright!"

  • Its almost april but no damn trailer yet. Im sick of waiting lets talk about it

    • Well your prayers were received cuz the trailer is out😂

  • This commercial was only awesome to GoT fans!!!!! And I loved it!!! :-)

  • That escalated quickly.

  • Fuck that piss beer...the mountain has a better beer flavor.

  • I'd rather drink Tears of Lys, than Bud LIght..

  • Bud Knight’s gonna come back right guys? Right? Guys?

    • That was me 1 month ago THE BUD KNIGHT LIVES🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

    • Contract was up, wanted more money.

  • This commercial had a higher budget than the first 3 seasons of Game of Thrones.

  • Miller Lite uses corn syrup. 😂

  • OH god damnit, I genuinely thought I would see the mountain BURN!!!

  • Pewdiepie vs t gay Origins

  • Take out te draon with Hawkeye Gough and kill the mountain with Dévoreur intellectuel.

  • Did anyone else seriously get goosebumps at 1:15?

  • ????

  • You know its a shitty beer when it gets Daenerys and Cersei on the same side to fight you.

  • WHAT DOES THAT SHIT MEAN?

  • Dead or alive I win🤡

  • Not sure why people are mad about this commercial? Who cares if it wasn't a trailer for the final season, you should already be hyped up for the final season anyway. Seeing a trailer shouldn't change that for better or worse. This was one of the few good ones.

  • Am I the only one who for a second thought that Sir Gregor Clegaine was going to drink a beer with the lad instead of crushing his skull?

  • The mountain only likes to smack butt heavy

  • So... What is your favorite beer advertisement?

  • Straight up busted a gut laughing at the idea, and specifically the contrast between the costume quality. Watching it felt like watching The Mountain/Ser Strong show up at a damn ren faire.

  • fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-XuKlUPXVx3U.html

  • Good ol' Drogon!

  • European Beer meets bud lite 💥

  • The Mountain: I'm non-alcoholic.

  • have I just lost my mind? is all the minus moments been adde? OMG

  • I’m a sucker for #GameofThrones with an nice cold 🥶 bud light.

  • 0:59 I thought they gonna kiss for a second?

  • Jaimie bhenchod hai

  • Seems to me a lot of folks need to learn to lighten up. As a GoT fan and anti-Bud anything beer drinker, I enjoyed the ad.

  • Clegane bowl ?😕

  • anyone else wanna fuck the bud light knight

  • So... drogon kill the mountain

  • Don't you get it? Kings Landing will be burned by Drogon. JK.

  • who is here because of pewdiepie

  • Those costumes are lit especially bud knight

  • pussy beer

  • they completely missed the chance to call him the "Bud Knight"