iPhone: A Taller Change (Parody)

Ajoutée 19 sept. 2012
Proving that size does matter. The feature upgrade you won't be able to miss!
--
Video Production by Cinesaurus [www.cinesaurus.com]
Director/Writer: Alexander JL Theoharis [twitter.com/Satire]
Producer: Danielle Sparks [twitter.com/DannySparky]
Visual Effects provided by: Cinesaurus [cinesaurus.com]: David Hudson [twitter.com/DubHud], Steven Hudson [twitter.com/Cinesaurus], David Zimmermann [twitter.com/davidzimm]
Director of Photography/Editor: David Zimmermann of Cinesaurus
Talking Heads (in order of appearance):
Forest Gibson [twitter.com/forestgibson], Alexander JL Theoharis, Christopher Parker [twitter.com/ChrstphrPrkr]
Model Actors (in order of appearance):
Liz Leo [twitter.com/itsnotproper],
Bobak Ferdowsi [twitter.com/tweetsoutloud],
Tara Theoharis [twitter.com/geekyhostess], Cedric Harris, David Zimmermann, Steven Hudson, David Hudson, Kevin Lane, Satabdi Chakrabarti, Danielle Sparks
Prop Design: Liz Leo, Satabdi Chakrabarti
Gaffer: David Hudson
Marketing Support: Tara Theoharis, Forest Gibson, David Zimmerman, David Hudson, Steven Hudson
Channel Producers: Alexander JL Theoharis, David Hudson, David Zimmermann, Tara Theoharis

Like our stuff? Check out our web series, fr-tv.com/username-WatchJobHunters !

Commentaires

  • November 2019....

  • WHAT KIND OF IPHONE IS THIS?? ?? ? HOW ARE You GONNA FIT THIS TALL *** PHONE IN YOUR BAG 👜 ?? ?? CONFUSION! 😂😂😂😂😂😂

  • Jajaja its 2019 and not even the iPhone 11 is so long

  • I just wonder how they edited this so good in 2012.

  • iPhone 11 ?

  • Зато туда влезет вся твоя переписка за 5 лет с девушкой которая тебе нравится!

  • Μαλακα

  • Me bat this is a trick there is no tol scrane

  • Who is watching on iphone 11?

  • JAJAJAJA like si sos 2019

  • WTF LOL

  • 1:59 歩き辛すぎだろwww

  • öyle olmamış

  • Why does 2012 cames in my Recommended 🐸🐸🙏

  • how do you put it on your pocket?

  • I’m on xr

  • Вьетнам ударил Россию

  • Watch the next iPhone will have 4 cameras

  • How did they actually make me want to buy this

  • 2012: trailer iPhone 2019: has a stove on a phone 2050: has a TV for a phone

  • I want to buy this phone right know give me the price

  • this video physically pains me for some reason

  • Scrolling fatigue makes me angry, I’m glad this was produced by the brilliant workers at apple. Thank you very much now my life is relived of such a simple and tall iPhone.

  • they should make it foldable

  • is this real ?

  • This is so unrealistic. No wonder it never existed. 1:20 I laughed so hard

  • The iPhone 11 is out and this is in my recommended

  • Me: *has currenty iphone 5* also me: What-

  • Look at the iPhone 5 now

  • Apple sucks, Samsung is better.

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂 I watched this when I was 7 (3 years after this came out) before I knew what an iPhone even was! It’s still so funny!

  • Ey nobody cares what year u watching in

  • Lets All Buy daT >:D

  • Who watching on their iPhone 5

  • November 2019 anyone? 👇 if you are

  • Lol but iPhone 5 so so so small 😂😂

  • Until few seconds before ending i realized it is a real apple ad

  • Fake apple iPhone is fake

  • Bruh 7 years later it never had a 30cm iPhone iPhone 11pro is better

  • This is a troll

  • “Size does matter” Truest words ever said

  • Are u stupid that person was waddleing pls no

  • Apple I'm 2098: *"How many features do you wanna remove?"* Apple: *yes*

  • Estamos em 2019 e nunca vi esse telemóvel

  • I don't think my teachers will "tall"erate this.

    • I love eating sand with nuttela

  • I’ll add a face for every like I’ll start 😀

  • 1:55 one why you got pockets that long and two hi walk

  • WeLp ThIs DiDnT HaPpEn

  • чё за пиздец?

  • *_Me laughing in 2019_*

  • I’m watching it whit iPhone XR

  • yes

  • GIVE ME ONE! IT IS SO SMALL

  • The thumbnail brought me here

  • I remember watching this shit as a kid😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • The iphone 5 is small and now there is no home button who is watching in 2019

  • You can use the iPhone for a door!

  • *Whos here 2020*

  • okay...why's this in my recommendations?? not complaining btw

  • I will laugh if they actually make this