Letting The Person In Front of Us DECIDE What We Eat for 24 HOURS! (Impossible Food Challenge)

Ajoutée 14 juin 2019
Letting The Person In Front of Us DECIDE What We Eat for 24 HOURS! (Impossible Food Challenge) The Prince Family Edition!
Follow The Prince Family On Facebook: facebook.com/OfficalPrinceFamily
Join The Prince Family By Clicking Here: fr-tv.com/ch/UC5LGPvoUOfwcLi4Ck8LiR4A
Subscribe To DJ's Clubhouse: fr-tv.com/ch/UCqONv8hrKKTd0ELJcxOVNJQ
Follow Damien:
Instagram: instagram.com/DamienPrinceJr
Twitter: twitter.com/DamienPrinceJr
SnapChat: snapchat.com/add/DamienPrinceJr
Facebook: facebook.com/DamienPrinceJr
Follow Biannca:
FR-tv Channel: goo.gl/iCz7K8
Instagram: instagram.com/x_bianncaraines
Twitter: twitter.com/bianncarraines
SnapChat: snapchat.com/add/BianncaRaines
Follow Kyrie & DJ:
Instagram: instagram.com/djandkyrieprince
Twitter: twitter.com/daimon_kyrie
BUSINESS INQUIRIES: ThePrinceFamilyInquiries@gmail.com
#ThePrinceFamily

Commentaires

  • Which Challenge Should We Do Next?

    • Going to the same restaurant over and over again

    • I love you guys

    • Ryan Greer . You should do the what's in the box challenge but I like this challenge y'all are funny.

    • 24 hours in the car

    • THE PRINCE FAMILY y’all should do the you can draw it you have to buy it

  • I love you guys and my kids and you guys have a very nice family😍

  • Biannca-“ he must be ordering for him and his girl “ Damien - “why you worried bout him and his gf “😂😂

  • Yo Damien your wife biannca

  • Guys!! Who loves the prince fam!!🤪🤩😄😄 there lit

  • Bianca love you xoxo 😘

  • Do more dj clud house

  • Goog

  • Who edits the thumbnails they are horribly edited

  • THEPRINCEFAMILYWHICHCHALLENGESHOULDWEDONEXT

  • F the haters

  • They wrong for dissing the cinnamon delights

  • My birthday is on 13 June !aybe u can buy me gift

  • Challenge for everyone go and pay off your house and cars and trucks all with cash

  • I feel bad that they have 40000 subs and i dont know them

  • You should do the hot and spicy noodles 😋

  • I like Starbucks coffee

  • yea starbucks is kinda overrated

  • You should go to KFC&Pie

  • do the last to drink water wins

  • You need a new man all jokes a side🖕🖕🖕🖕

  • He love to eat don’t never like to share fat self every thing y’all got to eat he like that’s how big and greedy fat self

  • I’m shook she worried about ketchup what’s their fries without chick fil a sauce

  • Past 1,000 likes you know what that means

  • any one notice how they kids are like never in the videos

  • My mom dose my. Baby. Brother and he has disability

  • Hi Prince Fam please do a 24 Hour challenge of handcuffing each other while Bianca on her period😎

  • WHO EVER GETS OUT THE CAR LOSES

  • They only order one small fire they probably ain't have no money. "how the hell they gon judge us when we came from the bottom"

  • Chicken.. lol 15:36

  • yall shound let the sever choose what yall should eat plz do challenge

  • I was eating chick-fa-la when y’all was getting it

  • 21:11 - 21:21 such a brat Damien 😂😂 cut it out!

  • Y’all don’t know people situation, how know they couldn’t afford more than a small fry 😒

  • Do it again

  • Can you guys do who can gain the most weight in 24 hours challenge

  • 10:17 look what Damian say

  • mariah toney

  • Why he say apple pie like dat

  • Bet you won’t challenge

  • *chicKEN*

  • Only eating one color food for 24 hours

  • “That bean PITO thingy” 😂😂

  • That sandwiche is not spicy at all just weak lol

  • Chickfala have number one service

  • Chick flay is my faveret place

  • That starbucks drink sounds Gucci bro

  • Can I get shot out

  • that was me and mt dad

  • Everybody goes to Starbucks first