Master, forgive me - #41 [REDDIT REVIEW]

Ajoutée 10 juin 2019
Suppert the chan get merch : represent.com/pewdiepie 🔥 (◡‿◡✿)
Submit M E M E S: www.reddit.com/r/PewdiepieSubmissions/ ༼♥ل͜♥༽
__
TSUKI: tsuki-co-uk.myshopify.com
__
:::::::My Setup:::::::: (Affiliate links)
Chair:: ONLY 399 !
clutchchairz.com/pewdiepie/
Elgato green screen: e.lga.to/PewDiePie (Affiliate)
__
:::::::Check out: ::::::::store.steampowered.com/app/703840/Animal_Super_Squad/
(A game I helped make and affiliated with)
__
Outro:
Animation: fr-tv.com/username-jae55555
Song: fr-tv.com/ch/UC3e8EMTOn4g6ZSKggHTnNng

Commentaires

  • The giant sword is 'devil sword dante' from devil may cry

  • .

  • Or its from bleach

  • Would u frick a raccoon?

  • pewpie ur closed captions are asking for fundings again

  • the meme with garfield its from the anime kill la kill

  • 7:51 mafia dog lol 😂

  • nah fam, this meme came from yu yu hakusho. watch it.

  • Can you help me get FR-tv money

  • Tai chi

  • 2:24 BOBS OR VEGANA

  • Are you taking about tai chi

  • IM LETTING EVERYONE KNOW NOW .. THIS IS THE SON .. OF SATAN.. remember. I told you who will bring the coming wrath of GOD.✌🖐

  • PewDiePie Estoc dexfag confirmed

  • SWORE!!

  • The swords! *THE GUNS! THEY ARE TOO GRAPHIC FOR MY EYESSS*

  • wait, pewiepie wields the legendary samehada blade?

  • R/imsorryjon

  • fat sword guy - felix 2019

  • 6:06 🦝🗡

  • I’m not so sure that was a girl 🤣 9.32

  • JoJo is everywhere pewds......

  • I have a sword that my great grandfather grabbed from a German soldier in world war 2

  • 10:06 have heard him say that in so long

  • That thing you see in the UK a lot is probably HEMA you old silly.

  • But does the sword have knock back and fire aspect if not it’s not that cool

  • Lol maybe the guy going through the snow is trying to make a kill bill reference.

  • Swore

  • Jesus fuck some people dont have water and this is what we are doing with ittttt :(what a flex

  • Your sword "holster" is called a scabbard yo 😉

  • THE SUB REDDIT IS DEAD

  • 6:31 Nanna set pewds up

  • Honestly, pewds' shaggy voice ain't half bad

  • Hey big brain, I dare you to google search "how far can the statue of liberty be seen?".

  • PewDiePie did an oopsie AGAIN what was that word again? Something starting with... F? Meh you still the best Felix

  • Swore?

  • tf low key i have the same sword as pewdipie, its a ceromonial sword for the dutch army

  • Pewdiepie- Loud = not funny! Also pewdiepie- *screams at full cringe voice with a sword in hand and blindfull glasses* Me- what an excellent gramma- logic :D

  • When pewds is trying to bring up a argument against Marzia in a fight 3:34 Jk you are an awesome couple and even know its inevitable I hope yall never fight. :)

  • You can grab the blade of a sword as long as you dont slide your hand across it. There are often depictions of it in historucaö swordfighing and duelling manuals. Its called halfswording

  • Noni came from overwhach was

  • LMAO SUBTITLES ON ENGLISH

  • 11:51 fricking Epic dude

  • Those people "moving around slowly and weird" in the UK are probably actually on heroin

  • You said,,lidi"And that means in the Czech Republic people you are from the Czech Republic

  • 9:55 might be from devil may cry dantes sword

  • Wait isn't that me.

  • I love that meme

  • SWOOOOOORE

  • He'll take back what's rightfully yours Hahaha pewds wtf

  • whyy is the youtube translation states "punish me daddy, (m-marzia)" ????

  • 10% of my power quote is when the fight frieza for the first time in dragon ball z

  • I'm eating pizza rolls felix

  • 4:19 click this if your high

  • Sometimes I listen to pewds screaming at memes and I wonder why we all watch him and then I realize everything awesome about him😆😄

  • Did anyone else get a epic Gfuel ADD in the begging of the video

  • Haha got them

  • I HAVE YOUR MUSIC!

  • Meanwhile me in 2019... 0:46 *Bengt!!*

  • The slow movements may be a from martial art called ju-jitsu the slow movements are called a Kara and help you with control and practice strikes but there wasn't an example of it so idk