No video

Normani & 6LACK - Waves (Audio)

Ajoutée 15 nov. 2018
Normani feat. 6LACK available now: smarturl.it/Nx6Kwvz?IQid=yt

Follow Normani:
twitter.com/Normani
facebook.com/normanikordei/
instagram.com/normani/
vevo.ly/EtZ5hp

Commentaires

  • Thank God for the weekend I'ma go out with my friends, I'd rather let the liquor sink in Than the thoughts of you that I should not be thinking When I'm with someone else, it's feeling like I'm cheating I just might go off the deep end When I've had too much, can't shut me up, now when you start to creep in Know that everyone is sick of all my reasons, I I let you come and go like seasons First I blame you, then I want you Fucking hate you, then I love you I can't help myself, no When I have you, wanna leave you If you go, that's when I need you I can't help myself, no You come in waves, waves, waves Every hour, every day, day, day You come in waves, yeah I keep on going through the motions But we ended long ago, I should be numb to these emotions But you flood my memory just like an ocean, and And I was drowning in devotion First I blame you, then I want you Fucking hate you, then I love you I can't help myself, no When I have you, wanna leave you If you go, that's when I need you I can't help myself, no You come in waves, waves, waves Every hour every day, day, day You come in waves, yeah I come with ups and downs, yeah, I know If you tryna ride, ride slow Deep breath for the tide Hold tight for the stride, I can see it in your eyes I come with monsoons Made love on the full moon, yeah Wave like water, not a trend If we start it up then this'll be the end (start it up) First I love you, then I hate you I won't dare try to replace you I ain't crazy, no (I ain't crazy, no) I'm ecstatic, then I'm sad On a high then I crashed 'Cause you made me so (damn) You come in waves, waves, waves (yeah, oh, yeah) Every hour, every day, day, day Oh, it's so bad that you come in waves You come in waves, waves, waves You come in waves, you come in waves Every hour, every day, day, day (yeah, yeah, yeah) You do, you do, you come in waves You come in waves, yeah, yeah, oh You do, you do, you come in waves

  • 2:46 - 2:50 sounds like Ariana Grande

  • ON REPEAT!!!!!!! 💕

  • I love this song

  • I love the image...very 2002 😍

  • 2019 is doing so well..

  • BOPPP

  • A mani manda muito, a voz dela é linda ela é linda ou melhor gostosaaaa, as músicas dela é viciante demais NORMANI I LOVE YOU 💗💗💗 @ segura essa MULHER

  • yessss

  • 😘👍

  • Waves

  • Rayraynickim?

  • They need to fucking DATE now excuse my French or I’m going to be depressed as hell!

  • I'm not sleeping on her no more!!! I am wide awake

  • The music video is out for Waves! Please check it out! Thanks!

  • 👁️🖤 *6lack 🖤*

  • THIS ALBUM COVER GIVING ME ALL 90s VIBE 💁

  • That beaaaat🙃😍

  • This song had me in school like hell yeah turn up😂❤️😂❤️😂❤️

  • I'm loving this song omg , beautiful all around

  • I love this song

  • Check out my reaction to the music video here if you’re interested thank you fr-tv.com/tv/vidéo-UsBkd8u-XjQ.html

  • NORMANI she’s a goddess her voice can heal d sick, mke d blind to gain sight and cripple to work and the dead to raise ♥️

  • Don’t for get to subscribe to her channel #nation

  • The video is out now!!!

  • Dope

  • Waves music video is out now!!

  • esperando o video

  • 2.12 😭🤩

  • Its the 12th, wheres the video?

    • Lady Diana it’s coming at noon

  • I hate this has no video 😢😣😞

  • *The music video comes out tommorow yassssss*

    • No she said the 12th, its the 12th!

  • WHY DO I HAVE TO KEEP RESUBBING?!?!

  • Had to come and give her another view while eagerly waiting for her video to drop .... 2019 is your year shine bright mama !!!

  • Waiting for the mv 😍

  • 🙄😍😘👍

  • 🤞🏽😍😍🤩🤩😚😚😚👂🖤💦💦💭💭🏊‍♀️

  • First I love you, then I hate you s2

  • MV TOMMMOROW I AM NOT READY AT ALL.

  • 12.02 🌊🌊

  • Tomorrow coming Official video of Waves

  • Waves vid out tomorrow 😍2.12 I'm from the Uk so this will be a long wait but worth every second the nation behind u Normani

  • when FH break up, I thought "Normani will be never reminded". Just because of the lights, Camila did some success, Lauren is so underrated, for me she need a little polish to be perfect, Dinah and Ally are massive pop singers (and generic) not my faves. And honestly I'm very happy that I crashed my face, cuz for me Normani is a true artist and with only two songs she blowed me.

  • this got more likes than checklist!!

  • 🌊 waves 🌊

  • i'll just listen to this while waiting for the official video to be released tomorrow...

  • 12 / 02

  • 2.3K thumbs down ..HOW??? I love this song!

  • 🚨🚨WAVES MUSIC VIDEO OUT IN TWO DAYS 12/02/19 🚨🚨 watch tease here and flood with support when it comes out🌊🌊🌊🌊🌊 twitter.com/Normani/status/1094280441622716416?s=20

  • cant believe this song only 4million plus views when its so fucking good and lit, this need recognitions tbh🔥🔥

  • i wish all the best for you mani, i stan you till the end😻 please promote more😻💚

  • Bitch i cant wait for the full album, plus cant wait for the music vid of waves🌊🌊🌊

  • Tem vídeo saindo dia 12! Nossa diva vai vir com tudo!

  • Who else came because of the snippet? Can’t wait for the video!

  • Waves good music

  • omg i lovvee this song. It's so GOOD to my ears

  • Why does FR-tv keep making me unsubscribe to her and only her? I keep having to re-subscribe and I'm honestly annoyed with YT and it's BS!

  • FEB 12 🔥🔥🔥

  • Came here after hearing the announcement 2/12

  • Cant wait for the Video

  • I love this song. It came in the radio today......been listening to it since then. I can definitely relate

  • At first I that Checklist was the best single that she out right now, until I hear Waves, Now this my favorite single by Normani.

  • Who’s here bc they can’t wait for the music videoooo

  • 🚨WAVES MUSIC VIDEO COMES OUT 2.12.19🚨WE ARE FINALLY GETTING THE MV AFTER 84 YEARS OF WAITING😭😭 Nation get your coins ready 👑QUEEN NORMANI IS COMING👑

  • who came after video teaser ???

  • The video's coming😭❤❤❤

  • 2.12 🎥

  • Waves official music video out Feb 12!!!!! ❤

  • 😩😩😩😩 yassss bitchhhhhh

  • I never heard about you until now LOL

  • On repeat

  • Whoa! I sat TF UP, I’m so late to the party.

  • I love this song

  • Sounds great i listen to it over and over.

  • So much talent ohmygod, why is she so slept on?!

  • The song is really great but the beat don't really go with the song

  • Such a Dope 🔥🔥🔥

  • que voz gostosa

  • music VIDEOOO PLS MANI

  • ummm where is the music video, I thought it was done

  • Girl you hot as fuck & those vocals ! Ooooh! Keep slaying babe 💓💓

  • 🔥🔥

  • 😍

  • The beat sounds very familiar anyone know?

  • She just had over 300k subscribers.

  • This song is so underated

  • You let this to flop. No music video no performances . Mani what are you doing ?

    • The Music Video is Coming It's Being Realised 2 Days On 12th February Get Ready To Stream🙌🏾🌊

  • She’s a STAR ⭐️🖤✨

  • The audience wants the video 😞

    • Its Coming On 12th February 2 Days Get Ready To Stream🙌🏾🌊

  • I love this song

  • Bitch it's been 2 months I've been bopping to this shit where tf the video at damn!

    • The music video comes out today at Noon.

    • Tim Habits with promote in March.. around tour time . Right now her other song with Sam Smith is flourishing

  • just heard this on the radio for the first time!!! I'm impressed

  • My girl sent me here. I think she's sending a message.

    • Then pay special attention and listen to the words carefully

  • instagram.com/p/Bted27znb9G/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1xgzh8xvgjd2o

  • Their music flows so beautifully

  • I'm making my 3rd baby to this. Thank you Normani

  • Why do I always have to subscribe every time I want to view this ?????

  • "If it ain't Normani gang" we up in here, feel the waves, Normani sexy talented ass coming with the hits with the 90s and early 2000s sound, can't wait for the video

  • She sounds like sza if sza was actually able to sing.

  • Who feel the waves "If It ain't Normani Gang" Normani sexy chocolate talented ass bringing waves, you feel this song like relationships, can't wait for the video