Playing Episode: Love Life

Ajoutée 15 août 2019
Please subscribe to my channel and my vlog channel! I make new videos here every Wednesday and make vlogs during my majestical daily life.
fr-tv.com/username-JennaMarbles
fr-tv.com/username-JennaMarblesVlog
Also our weekly podcast
fr-tv.com/username-JennaJulienPodcast
Twitch
www.twitch.tv/jennajulien
And past gaming from Twitch to Jenna Julien Games
fr-tv.com/ch/UC_Z0x662N1VUN9J7FYwCwkg
Snapchat:
JennaKermarbles
Facebook:
facebook.com/pages/Jenna-Mourey/311917224927
Twitter:
twitter.com/Jenna_Marbles
@Jenna_Marbles
twitter.com/jennajulien
@jennajulien
Merchandise:
jennamarblesblog.com/shop
Tumblr:
jennamarbles.tumblr.com/
Instagram
instagram.com/JennaMarbles

Commentaires

  • Hahahaha I loved this so much! Was watching during my workout, and it was the funniest workout I ever had! Please please please do another one!🙏

  • Pleaseeeeeeeeeeee keep going!! #beechinNY

  • PLEASE DO THIS AGAIN, I DIED LAUGHING

  • Part 2 please

  • It has been a whole month and we have still not received a part 2

  • please make this a series im begging you

  • You should play- “ The bunny boiler” ((I think that’s the name)) you don’t need jems! Pick whatever option you want without paying. It’s also really good!

  • PLEASE CONTINUE THIS FUCKERY

  • I’m a lil stupid but is Juliet have hearing aids or ear buds in? I feel kinda rude to ask that but

  • PLEASE DO MORE OF THIS

  • Please make so much more omfg

  • Do it again I neeeeed to know the story

  • You should play with Dylan is in trouble!!

  • Moreeeee

  • This is officially one of my favourite J&J activities to ever exist now.

  • This shit was so funny

  • Yes

  • I was wondering why oompaville got a mustache But then I noticed it was a different guy

  • Cody and noel won't upload love island so jenna snagged that shit

  • Play episodes

  • SINCE WHEN WAS EPISODE SO FANCY 😳

  • I NEED PART 2 BEECHHH

  • The best content I've ever seen on this channel!

  • Is this a series yet?

  • wow I've always wanted to know tf goes down on these games

  • THE FUCKING NAIL ANIMATION 😂😂😂

  • NEED ANOTHER VIDEO! The story line can’t end here 😂😭

  • 1:59 through 2:11 is the reason I subscribe to this channel

  • Please GOD do another one of these!!

  • hi IM BEECH

  • please do more of these

  • please make this a series

  • I need a part 2 😭😭😭

  • Yaaaasssss, more please. I also need a shirt that says "beech"

  • Julien looks extra good in this vid

  • Omg yes please more 😂😂😂😂😂😂

  • Play another episode!!!

  • I love this 😂😂😂

  • i need most

  • Part two part two part two part two!!!

  • DO MORE OF THESE omg

  • Lmao having her named Beech is everything

  • more of this

  • we need a part 2 omg this video is so funny i love it !!

  • Make another oneeeee

  • This is the funniest video I've ever seen, I'm legit crying from the beginning and had to pause it because my sides hurt too much PLEASE DO A SECOND INSTALLMENT MAYBE EVEN MAKE IT A SERIES

  • I seriously need a part 2

  • Those painted nails got me 🤣🤣

  • 13:34 AND THEY WERE ROOMMATES!

  • JENNA MORE PLS omfg

  • There are some legit gems on the app tho like user stories! Some of them have even become books

  • make more pls i love this

  • I thought he hit me with his car, but it was his bike. I wouldn't know cause I got amnesia from being hit

  • I legitimately loved watching you play this game💯💯

  • Play more episode please lmao

  • Do moreeeee

  • I am a 34 year old laaaadddyyyy, and this was the best thing I’ve seen in a while.

  • Episode: You get hit by a guy on his bike and basically go on a date with him and meet his friends causing a story Reality: I get hit by a bike, then proceed to get stung by a bee at the same time and have to then run to get to my bus so i dont miss it

  • I love how julian genuinely gets annoying with how fake this game is😂😭 PART 2 PLS

  • More!!!