SOMI (전소미) - 'BIRTHDAY' M/V

Commentaires

  • Ugh. To someone who has report me. It's not funny so stop. Tell me the reason why. Stop doing that. I can report you if I want to so stop.

  • Oops youre not invited 😂😂😂

  • Omg, girl you need to calm down

  • Somi: Bang Bang Bigbang: did u call us? Somi: Shake it Sistar: did u call us? Somi: love shot Exo: did u call US? Somi: What can i do, i was born awesome. me: y e s

  • okay, but her voice is good, nasally don't really matter, people quit judging.

  • YASSS ❤❤💣💣💣

  • This song is a fucken mess

  • Is she korean or mixed. Cause she looks western more than Asian to me

  • Demosle nuestro amor a Somi. Ella lo necesita

  • Why we are not invited😢😢

  • Today is my birthday guys !!!

  • 🤣

  • خراميز عرب اطلعوا🌚😂

  • 37M unlocked next target 38M Guys we can do it.

  • i try to like this song but i just cant

  • Let's go to 🍬40 M🍭

  • So cute and amazing talent!!

  • She is korean right

    • Her mom is Korean and her dad is Dutch-Canadian.

    • Yes

  • no one: me: bigbang: exo: yg: dispatch: somi: oops you're not invited

  • 😍❤️

  • MEU SANTO DEUS QUE MUSICA MARVILHOSAAAAAAAAAAAAAAA TE AMO SOMI

  • so cute

  • shes so pretty

  • this music video was posted when i graduated wow miss my classmates btw

  • Somi and blackpink should collab to save YG

  • poor Montage, love the song but if the montage was better it would be great, oops they ruined it

  • #36M 🔓 Let's go to 37M 🔒

  • I hoped Somi and Black Label will give us a fandom names to support her just like Chungha have Byulharang

  • I feel like she's gonna flop. She isn't anything special. She isn't gonna survive as a solo and she should of joined a group.

  • New fan

  • Ops JYP, you were not invited

  • DALE CHICAS NO DEJEMOS EL STREAM EN LAS PLATAFORMAS MAS IMPORTANTE SPOTIFY Y FR-tv DALE NO PAREMOS VAMOS A DEMOSTRAR A TODAS ESAS ENVIDIOSAS QUE NUESTRA SOMI TIENE TALENTO PARA RATOOOOOO DUELA A QUIEN LE DUELA

  • LINDA

  • GATA

  • RAINHA

  • MARAVILHOSA

  • You are the Queen !!! Fighting !!!

  • Birthday ♡ amo la cancion ♡ somi le queda muy bien ♡ :v

  • To viciada nessa música, parabéns aos envolvidos. Essa menina é mto lindaaaa

  • I feel like there might be more English than Korean in this song...

  • this song is so somi!

  • ioi somi

  • i always felt llike somi looks like shes from southeast asia. she could totally pass off as not korean.

  • ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • She thought bc she's White and Korean and she signed to a different company that she could "insult" or at least try to insult Twice and Blackpink. BTW she is jealous of how successful they are, and Somi if you are reading this...GET A LIFE

    • SMH

    • And also in a intelligent black boy who would love to throw my fists at your face

    • Iost braincell looking at your name

    • I think you should be the one to get a life.

    • 😏😏I lost braincells reading your comment..smh

  • to much

  • she was in SIXTEEN. :000

  • SOMI SUCKS

  • 60K dislikes? Ohoohow, an appreciation for u HATERS, y'all *so dilligent to visit her MV just to disliked it!* Hehe, no problem because y'all help somi' and her FANS to *reach many more view!* But anyway, CAN Y'ALL STOP MAKE A DISLIKE PROJECT FOR HER MV?!

  • She debuted same day bts did,......omg....dint notice