SPELLING BEE-KINI WAX

Ajoutée 21 mai 2019
Welcome to the first ever Smosh Pit Spelling Bee-kini Wax, where losing the round means losing hair... down there.
Who do you want to see next on SPELLING BEE-KINI WAX?! Leave a comment and let us know!
Watch EVERY ZODIAC SIGN EVER: fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-yfKfZ2HA5rc.html
Watch Mystery Smoothie Challenge | Super Smash Bros. Ultimate: fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-a_zmtZCntdA.html
Watch ProJared Drama & Ian Dating Courtney's Sister? - SmoshCast #13: fr-tv.com/tv/vid%C3%A9o-6i2cIVcVTV4.html
Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
Subscribe To Smosh Pit: bit.ly/2FB4N5P
Shop The Smosh Clothing Line: smosh.store
Follow Us:
Instagram: instagram.com/smosh
Facebook: facebook.com/smosh
Twitter: twitter.com/smosh
Ian Hecox: instagram.com/ianhecox/
Courtney Miller: instagram.com/co_mill/
Damien Haas: instagram.com/damienhaas/
Shayne Topp: instagram.com/shaynetopp/
Sarah Whittle: instagram.com/rudeunicorns/
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh: bit.ly/2Uj3OR4
Smosh Pit: bit.ly/2FB4N5P
Smosh Games: bit.ly/2I4tXwJ
SmoshCast: bit.ly/2I5Gtf4f

Commentaires

  • What are they waxing

  • This looks soooooo wrong

  • I’m sorry but Damien and Courtney holding hands was cute.

  • no one: courtney while getting waxed: _BRO_

  • Plot twist: Ian paid Rachel off and she actually did just have velcro

  • Courtney is so cuteee

  • I would just purposely just spell it all wrong so you get a beer bikini wax

  • Pause 10:33 and set it as your lock screen and wallpaper😉😏

  • 12:52 A TO THE G TO THE U TO THE STD

  • Read this upside down: HSOWS

  • So why the welder's mask?

  • Should've done a tie breaker at the end.

  • How the freak is Courtney SO HAIRY TO GET WAXED 3 FREAKIN TIMES!!!!😂😂😂

  • Doesn’t Ian sound like a character from a show? If so, who?

  • Rachel looks so exited when Ian got Xzibit wrong -.-

  • is it bad that I knew how to spell waka foacka flame and I'm only 11

  • 1-100 I give it a 100

  • How is lingerie a 7th grade word

  • alot of that what she said moments

  • 10:17 yet another fist bump rejection on smosh

  • 13:40 Is it me or was that actually good??

  • Dam her v has too body and di 😑

  • the amount of times i would’ve screamed the f word is actually not ok 😂

  • Ian enjoyed all of this

  • uhhh are they naked? down there??

  • 11:12 "quotient" is a math term (the product of division- ex. 2 is the quotient of 4 divided by 2), the word that would've worked in that sentence was "quota" (an amount or limit of something)

  • I'm 13 and I've been waxed many times

  • Omg I love Shane! 'I knew you were gonna punch me in the balls' 'Stop you guys have touched your pubes'

  • You've gotta get Shane, noah and kieth doing this I feel like that would be hilarious! 😂

  • honestly these adults aren't that good at spelling, I'm not even a teenager yet and I can spell half of the words they can't

  • Z DOOD

  • I just realized that Damien was in one scene on Glee lol small world of amazing actors

  • 12:54 Agust d vibes? 😅🤣

  • Carl Childers: "Moral of the story, mmm, girls can't spell."

  • wow saw 9 looks pretty intense

  • Courtney"hoo hoo"Miller.

  • Losers

  • Sacrifice your pubes for FR-tv

  • Bring shayne on

  • Omg that's hilarious 18:38

  • I remember the Chandler's dialogue to ian WHAT KIND OF CLOWNS CAME TO YOUR BIRTHDAY 😄😄

  • Courtney didn’t hide the pain like Harold did

  • Ian has been appearing in my nightmares ever since watching this video

  • Wtf ZUCCHINI isn't Italian ZUCCHINE is the right spelling ahhahaah

  • Can't wait to see the next smosh court for Ian's missed Fist Bump

  • 5:25 gives 5 five with pube hand 😂😂😂

  • Whats a kini wax?

  • I need more Sarah Whittle!

  • Are they butt naked under their

  • Get the try guys on!

  • Ian made me feel oddly uncomfortable

  • sarah is absolutely gorgeous

  • alot

  • Ian enjoyed that to much.

  • from one to ten... ten. ian’s weird

  • Go around 2

  • Holy shit, Ian might be a psychopath but that was dope.

  • I laughed so damn hard at the part where Damien got waxed 😂😂😂 Edit: my family thinks I'm insane

  • ALOT

  • Ok like- the fact that they arent afraid to show down there is insane.

  • I GOT WAKAFLOCKERFLAME RIGHT

  • If you look close enough, Shane’s shirt says, ”I helped”.

  • Of all the videos out there ( especially the Mario party hot pepper chocolate video ) that have Damien in it, I swear he can read minds or see the future

  • Why was he so calm

  • Include Sarah in that stretcher next time with Shane and Noa.

  • How u spell “xzibit” is exhibit

  • Where is the behind the scenes to this episode?

  • Why is the overhead camera reversed?

  • are the camera angles messing with anyone else?

  • Mari needs to go on this she will be hilarious

  • Where where they getting waxed

  • Do the have pants maybe ill find out

  • I now ship Courtney and Damien cuz she kept on holding hands with him

  • Ian’s done this before 😂

  • 🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • Is it me or do the guys switch spots when the camera changes its driving me nuts

  • I wanna see Shane get waxxed

  • Please make Sarah do this along with Olivia and Wess

  • Legit question Where does she wax on their bodies? Is it the... The pppppprrrrrriiiiivvvvvaaaaa I can't i can't

  • Whh Re you under thoughs aqua things

  • Damien evolves into Shakira 13:39.

  • “comment down below how uncomfortable Ian is making you feel,” me: z dood

  • *w-w-w-weird flex*

  • No one: Sarah: 😂 A big relate

  • 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% uncomfortable

  • Wtf even is this shit. White ppl crazy

  • tHE CARTILAGE SPELLING COURTNEY WHYY FJDJDJD

  • Tell me why my dumb ass spelled RHYTHYM.

  • Down there? Either the legs or they agreed to whip out the d and the v

  • I’m in 8th grade and can’t spell zukini it whatever

  • it was arrousing????

  • 1 to 10 it’s a 10

  • She just saw all of their junk

  • Host: how much does Ivn makes you uncomfortable Me: 1000000000000000000000000

  • Imagine someone new coming to smosh and this is their first video...

  • Ian is making me uncomfortable beyond words... however I’m still typing this

  • Where’s summer games

  • Damien:MMMMMMMM AAAAAAHHHHHOOOH WEEEEHHHH AAAA HAHA OOOOOO HAA Me: I want to die :>

  • literally their spelling bee words were easy af. they act so dumb

  • Get Rhett and link to do this!!!!