What Has Made Me Successful, Working With Rick Ross and Diddy, and Future Business Move...

Ajoutée 27 juin 2014
Best of French Montana: goo.gl/TrdQbS
Subscribe here: goo.gl/S1X2Xd

Music Bed Produced By: Mike Jaxx and Tha Hydrox
Introduction produced By: Mike Jaxx and Tha Hydrox
French Montana sits down with @247HH to talk about what made him successful, what he has learned from Rick Ross and Diddy, why you should not just depend on rap as a career, and what other things outside of music he would love to do. #247HHEXCL

Commentaires

  • Watch this Best of French Montana goo.gl/TrdQbS Watch this French Montana - Jungle Rules goo.gl/jqtFyf Watch this French Montana - MC4 goo.gl/qtAVdV

  • @SonyGlobal VIrginHyperOne @MicrosoftMobile @AmazonInc @IBMSmartWorld

  • Bravo good music...

  • ديما مغرب

  • engineering integrate reverse ongoing parade pond center privacy.

  • celebrate establish dimension undergo wander hate.

  • Rick Ross is the best rapper

  • believe me he dont give a fuck about haters

  • truth ! Follow my graphic design art instagram.com/therealjoshuabrown

  • big uup from France ;-))

  • Manchester United ♡♥

  • Max B

  • Yo French we need to link up one day that is my biggest dream if my dream come true then I'll be very successful no joke I am very serious😉

  • Dat Man U sweater on

  • Yo Montanna You Cool That Man Utd Top Shouldn't be WoRn .. Not Even In PubliC ... Matter a FACT SPECIALLY NOT IN PibliC ... LFC Y.N.W.A My BRuDDa .. Merry Christmas One♥

  • i'm see you are the king

  • Chec that shit, share 4 share, it ain't gone disappoint you

  • Dats real tho

  • French is a joke.

  • Man united FTW

  • Why is he wearing a manchester united top?😕

  • Your actually blessed if your AWAY from Rick, you have a less chance of getting squashed.

    • @KraxteTsi PoustideS NO NO MORE BOWLING FIRST STOP SLEEPING AT YOUR WORK!

    • Niko it's me roman lets go bowling.?

    • Gxh

    • LOL

    • @Shadow Knight - Road to 100 subs No he has chest gloves. Keeps him warm during winter.

  • Yo I don't hate french montana I hate the garbage ass music he releases for you stupid brainwashed fans nas said it hip hop is dead and from what I see there is no reviving it

  • Wise words

  • he is so stupid !! 24/7

  • French support Man U yh ?

  • RossBoss the Best MC

  • Manchester united shirt 😜😜😜

  • What made him successful....MAX B!!!!!

  • Name of the intro music please.

  • If it wasn't for gucci this nigga would not b where he at now. ..

  • A good mental is priceless

  • I can watch this alll dayy lol

  • fair enough some good advice and hios right , screw depending on others who secretly doesnt want anyone yo be successful, gktta get shit done urselves

  • French got that Manchester United top on, Red Devils for life

  • thats a scarface face right der, nigga was hustlin like uoeno

  • Just cos you got a lil money don't mean you're successful son! How many classic albums has this goof dropped? None cos his "music" is retarded materialistic swag garbage with ZERO CONTENT!

    • Lol no thanks I'm not into faggot shit like this clown tryin to pervert the culture of hiphop.id rather listen to my moms being raped on a continuos loop than this palsy tard backpack fuck!

    • Go give the give his mix tapes a listen.

    • Iagree cuz ppl don't realize alot of the rap game is all smoke and mirrors, his album and promotion has to get paid for some way,wich i bet costed a fortune,ie.videos,traveling,advertising. So if he dont sell enough albums the rec company can't recoup its investment. He flopped so im sure his album put them in the red

  • Makes all that money yet can't afford to buy the new Man UTD shirt hahahaha

  • Thats what it is man ... I'm proud of u man.. Keep it up! #Aintworry'boutnone Ur homie from the homeland ... Morocco, Rabat :)

  • French started from the bottom now he's here. He's bringing his team too. Salute!

  • whats the intro song ?

  • This is truth af.

  • Don't be fooled, kids. "French Montana's" (or Karim as we called him in private school) dad is a wealthy businessman here in Morocco, and for his 19th birthday gave him an unlimited escrow account to literally buy his way into the rap game... Just another FAKE ASS RAPPER. Disgusting.

    • @DREXL SPIVEY why would you even call him a rapper? the word is ''wannabe''

    • hahahaha you are a fucking liar period

  • Damn....... nigga didn't mention Max B once

  • Quit hating!!!!! Y'all some bitchez! He made it!!!!! Keep getting ur grind on FMONTANA!!!!! 415NSUCKAFREECITY!

  • youtube search *** freeman da gospel rapper new day *** I'm trying to encourage someone on today. God bless

  • Eid mubarak montana

  • What great advise, honestly

  • U a Manchester fan too

  • [50 Cent] Say you a gangsta, but you never pop nuttin' Say you a wanksta and you need to stop frontin' Go to the dealership, but you don't never cop nuttin' You been hustlin' a long time and you ain't got nuttin'

  • Fuck all you haters and your opinions! French is one of those people where if you know, you know!

  • FREE MAX B, FREE THE WAVE!

  • Lame or not French got his ass where he wanted it to be and that is a success so to y'all fuck faces who hate, you need to realise that the only person who's being lame is no one bout yourself for sitting behind the screen and going keyboard gangsta cuz you don't have what he have. Peace & love suckas ;)

    • Like your name says no body cares

    • Tell em

    • @Goomz Gomz lmao yall got 7 round magazines.... and assault weapons ban... what a pussy state.... and check my profile every fight is 1 on 1.

    • @Goomz Gomz ross is a mf cop and fuck errybody in new york state....

    • Diddy and Ross should not be in the coke boys.

  • سؤال لو سامحت مازلت مغربي مسلم ام مغني امريكي

  • French Kardashian.....lmao

  • Just a Arabic fronting like he's black. Dude is lame. I ain't hating just speaking truth!

  • Yes his wearing a Man U top

  • real talk

  • Name on the instrumental used in this interview?

    • @Jacek Miecznikowski For sure, this beat is the realest shit i've ever heard in a long time

    • instrumental is dope rly hope someone gonna help us out :D

  • Selling his soul made him successful....

    • and being around the other succesful devils like p and ross, but his choice comes with the money and success and the responsobility and struggle of the karma, so really dont envy nobody(not you), because now days you eat and shit right, b.i.g. and pac can't..